Brev:
Igen lyst til mad
4. juni 2009
Alder:
8 mdr.
Igen lyst til mad
Hej Helen,
Vi har en lille uges tid haft utolig svært ved at få William til at spise. Han er stadig meget glad for brystet, men for at det ikke skal tage appetitten fra den rigtige mad får han nu kun bryst tidlig morgen, aften og sen aften. Nogle gange får han også midt på dagen, men det er efterhånden ikke så tit mere da jeg tror at det tager hans lyst til den rigtige mad. Det burde vel også være rigligt mælk når han er 8 måneder og 16 dage.
Til morgenmad kan jeg godt lokke ham til at spise en lille potion grød men ellers vil han max spise 3/5 skefulde til de andre måltider og herefter lukker han bare munden og bliver ked af det. Jeg har prøvet med forskellige grødtyper, mostyper osv, men det virker som om at han bare ikke er sulten hvilket jo ikke kan passe. Han er ikke rigtigt kommet igang med rugbrød endnu, men han får altid en masse forskelligt at sidde og gnave på i hånden og det hygger han sig da også med, men der kommer jo ikke meget ned i maven på den måde.
Kan det være tænderne der driller. Han har ikke fået nogen endnu så måske er der nogen på vej? Jeg er efterhånden lidt bekymret og det kan han måske mærke. Han er i forvejen ikke den største baby da han vejer 8,2 og er 73 cm lang. Det skal lige siges at han er ganske upåvirket over sit lille madindtag. Han er i godt humør og trives.
De bedste hilsner fra os